8/17/2014

Czarny top odkrywający plecy, jeansowe szorty z wysokim stanem i torba listonoszka

Ostatnio polubiłam ubrania eksponujące plecy. Lato to idealny czas na noszenie tego typu fasonów :) Widoczna poniżej czarna bluzka jest tak naprawdę... sukienką. Ja postanowiłam jednak zestawić ją z szortami z wysokim stanem, dzięki czemu powstało całkiem ciekawe połączenie.

English version:
As you can see, I very like open back clothes. Summer is the perfect time to wear this type of apparel :) My black top from Rosewe.com is really... a dress! However, I decided to combine it with high-waisted shorts from Romwe.com.








Czarna bluzka odkrywająca plecy - Rosewe.com
Jeansowe szorty z wysokim stanem - Romwe.com
Okulary przeciwsłoneczne w panterkę - GiantVintage.com
 Czarna torebka listonoszka - Ecugo
Czerwona apaszka - Vintage


10 comments:

  1. fajnie połączenie, szkoda tylko, że ja nie mogę nsoić takich bluzeczek przez tradzik .. :/ bardzo mi sie podoba, gdy masz bandamkę na włosach, super całosć :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. wszystko mnie tu zachwyca, wszystko bym Ci skradła :)!

    ReplyDelete
  3. Świetna letnia stylizacja. Ciekawy pomysł z sukienką udającą top, do tego szorty, torebka, okulary przeciwsłoneczne i apaszka ozdabiająca włosy. Wspaniałe :-)

    ReplyDelete
  4. Idealnie, super szorty! Masz fantastyczną figurę i cudowne włosy!

    W wolnej chwili zapraszam na post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/08/czerwona-sukienka.html

    ReplyDelete
  5. Wow, fajny patent na wykorzystanie sukienki w roli topu :) Zachwycająco!

    ReplyDelete
  6. świetny top :D


    zapraszam do mnie na --> chocolate0monster.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. oj zgadza się - to fasony stworzone na lato. Wyglądasz rewelacyjnie! Szorty podkreślają Twoje wspaniałe kształty:)

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)