1/28/2016

Czarny krótki T-shirt i czarne sportowe legginsy

Obiecywałam więcej sportowych stylizacji, które zmotywują Was do prowadzenia zdrowego stylu życia... i jak widzicie, dotrzymuję słowa :) Właśnie mijają dwa miesiące odkąd zaczęłam regularnie uczęszczać na siłownię. To była jedna z najlepszych decyzji, które podjęłam w ostatnim czasie! Obserwuję jak moje ciało powoli, ale wyraźnie ulega zmianie na lepsze. Oprócz tego, poprawiło się moje samopoczucie i nabrałam większej pewności siebie. Dziś dzielę się z Wami sesją sprzed kilku tygodni, ale już niedługo wrzucę bardziej aktualne zdjęcia.

English version:
Some time ago I promised to share with you my sporty outfit which may motivate you to lead a healthy lifestyle. Two months ago, I started regularly attend the gym. It was one of the best decisions that I made last time! My body has changed and looks better. What is more, I improved my mood and became more self-confident. Today I want to show you my photosession which I took a few weeks ago, but soon I will publish new, actually outfit.









Czarny krótki T-shirt - Terranova
Czarne sportowe legginsy - The Girls (Tk Maxx)

4 comments:

  1. też chodzę na siłownie i była to najlepsza moja decyzja :) super spodnie!

    ReplyDelete
  2. Świetnie, że dbasz o formę oraz szczupłą sylwetkę :-)

    ReplyDelete
  3. Hooooly Crap! (Sorry, man cannot express his astonishment in the face of perfection in any better way right now)

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)